اخبار بیدخت

اطلاعیه مهم ارسال کالا ۲۹ تیر تا ۴ مرداد ۱۴۰۰

اطلاعیه مهم ارسال کالا ۲۹ تیر تا ۴ مرداد ۱۴۰۰ - اخبار بیدخت - ارسال کالا, ارسال کالا با پست, ارسال کالا به ایران, تعطیلی تهران, تعطیلی مشاغل تهران تیر ۱۴۰۰, تعطیلی مشاغل تهران تیرماه ۱۴۰۰, فروشگاه اینترنتی بیدخت, کرونا, لوازم قنادی, لوازم قنادی بیدخت, لوازم قنادی پسرکلو, لوازم قنادی پسرکلو پردیس, لوازم قنادی پسرکلو در پردیس - بیدخت | لوازم قنادی پسرک‌لو

طبق اعلام شرکت ملی پست، با توجه به تعطیلی عمومی اعلام شده از امروز مورخ ۲۹ تیر ماه الی ۴ مرداد ماه ۱۴۰۰؛ شرکت ملی پست نیز قادر به ارایه خدمات نمی‌باشد.

از این رو در این بازه زمانی ارسال سفارشات برای محدوده خارج از شهر تهران و پردیس، از روز دوشنبه از سر گرفته خواهد شد.

در شهر جدید پردیس محدودیتی در این زمینه نخواهیم داشت و برای محدوده تهران نیاز به بررسی امکان ارسال از انبار پیروزی و تهرانسر می‌باشد؛ به عبارت دیگر، تیم پشتیبانی سفارشات تهران را پس از ثبت بررسی نموده و هماهنگی لازم را به عمل می‌رسانند.

شایان ذکر است امکان ثبت سفارش در این بازه برای تمامی نقاط فراهم می‌باشد و زمان ارسال سفارشات از روز دوشنبه مورخ ۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است رویه فوق تا پایان این دوره تعطیلی عمومی می‌باشد و در صورتی که این مدت زمان تمدید گردد، همین روند ادامه خواهد یافت.

 

سلامتی و آرامش برای تمای شما عزیزان آرزومندیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *